niedziela, 3 stycznia 2016

Czyżby zmiany??


Witajcie moi drodzy.
   Z racji tego, że na blogu pojawia się coraz więcej wyświetleń, stopniowo wprowadzane są na nim zmiany. Jedną z nich możecie już obserwować, tak, zrobiłem własnoręcznie tło.
  Teraz przyszedł czas na drugą. Posty na tym blogu są różniej wielkości, co nie jest zbyt ładne. Dlatego chcę was zapytać, jaką czcionką powinny być napisane posty by wam się lepiej czytało?
Poniżej podam kilka przykładów, a was w komentarzach proszę o podanie numer czcionki.
1:
Miłość gimnazjalna.
2:
Miłość gimnazjalna.
3:
Miłość gimnazjalna.

Z góry dziękuję za wasze odpowiedzi. Pozdrawiam,
Tamotsu Asai.


20 komentarzy:

  1. Jak dla mnie może być 2 Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, witam,
    trochę brakuje mi jeszcze rozdziałów do przeczytania, co nadrobię w najbliższym czasie ale, ale co do Twojego pytania to wydaje mi się, że „1”, ale i „2” mogłaby być
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 lub 2 i będzie git :3 dużo weny życzę.
    Neko = ^. ^ =

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka um...jakby to ująć twój blog to....zajebioza :)
    Super piszesz wciagasz czytelnika w ten świat, osobiście znalazłam tego bloga około....2godziny temu :D
    Acha, czcionke to ja raczej polecam nr. 1
    Z poważaniem Kaiko :)
    P.S: Coś cicho tak na temat Artura...tak go wjebałeś na sam poczatek notę, a teraz ni dychu, ni słychu. Ale by było, gdyby się okazało, że on jest jednym z książąt :)
    Dobra nie będę prorokowac, bo to nic nie da. Papa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za 2 i życzę dużo weny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy będzie jakis rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział jest w trakcie pisania, a kiedy będzie nie jestem wstanie określić ponieważ mam trochę więcej innych obowiązków. Postaram się jak najszybciej.

      Usuń
  7. Kiedy będzie jakis rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda dopiero tutaj trafiłam, ale zagłosuje. Jestem za 1 czcionką.
    I teraz idę czytać~~

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej,
    autorko, pamiętasz o tym opowiadaniu, zdaję sobie sprawę, że istnieją ważniejsze sprawy (sama nie mam za wiele czasu na czytanie), ale chociaż jakaś informacja by się przydała...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. JA CHCĘ NASTĘPNY ROŹDZIAŁ !!!!!! a tak nawiasem świetne opowiadanie przeczytałam eszysto dzisiaj i CHCĘ WIĘCEJ!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie numer 1.
    Zapraszam do mnie oczywiście :)
    www.opodandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej,
    to ponownie ja, autorko, będziesz kontynuować, tyle miesięcy już minęło, a ja wciąż zaglądam tutaj i na Twój drugi blog...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej czy będzie kontynuacja tego bloga ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń